Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

 

 W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego
Miejsce pracy: Warszawa

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

 

Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim), w tym:

  • Udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji.
  • Obsługa terminali płatniczych.
  • Odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej dokumentacji.
  • Realizacja pisemnych dyspozycji Akceptantów.
  • Wprowadzanie zmian danych teleadresowych Akceptantów.
  • Kompleksowa obsługa reklamacji otrzymywanych od Akceptantów.
Wymagania:
  • Znajomość języka czeskiego na min. poziomie C1 – warunek konieczny.
  • Mile widziani native speakers.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze/serwisowaniu terminali POS/kas fiskalnych/autoryzacji transakcji.
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Dobra znajomość obsługi MS Word oraz MS Excel.
  • Opanowanie i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność i operatywność.
Oferujemy:
  • szkolenie i wsparcie w trakcie pracy.
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych.
  • rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO.
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
  • pracę w przyjaznym i  profesjonalnym zespole.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych.
  • owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-ze-znajomoscia-jezyka-czeskiego_1789686.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty



Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

W naszym zespole będziesz wspierać telefonicznie i mailowo klientów znanej sieci elektromarketów w Polsce.Warto do nas dołączyć Pierwsze...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim

mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów, identyfikacja potrzeb oraz rozwiązywanie problemów technicznych, wsparcie użytkowników sprzętu...

Przedstawiciel Obsługi Klienta

Jeśli jesteś zainteresowany zdobyciem nowych doświadczeń w międzynarodowym środowisku oraz pracą w dziale Obsługi Klienta, to ta oferta skierowana...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Wymiar czasu pracy: ¾ etatu lub cały etat Twoja praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze infolinii dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego...

Pracownik w Dziale Obsługi Klienta

Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami Przyjmowanie zwrotów i reklamacji Rozwiązywanie problemów...

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki

profesjonalna obsługa zamówień klientów i logistyki wprowadzanie i obsługa wpływających zamówień oraz zapytań monitorowanie dostaw oraz kontrola nad...