W Grodzisku Mazowieckim można starać się o prace w urzędzie

W Grodzisku Mazowieckim znajduje się Urząd Miejski. Niektórzy bardzo chcieliby pracować jako urzędnik od wczesnych lat dzieciństwa. Jednak, aby dostać się do urzędu jako pracownik, trzeba przejść szereg specjalistycznych testów oraz spełnić wiele wymogów związanych ze stanowiskiem, o które stara się kandydat.

Najlepiej już na wczesnym etapie skorzystać a ofert praktyk i staży, które mogą w późniejszym czasie okazać się przepustką do wymarzonej kariery urzędniczej.

W Grodzisku w ostatnim czasie poszukiwany jest inspektor do wydziału zamówień publicznych. Taki nabór zdarza się dość rzadko, dlatego wzbudza tak wiele emocji.

Aby ubiegać się o stanowisko inspektora w grodziskim urzędzie trzeba mieć obowiązkowo wykształcenie wyższe i minimum 3 lata udokumentowanego stażu pracy, w tym 2 lata w administracji publicznej lub samorządowej.

Dodatkowo minimum 2 lata muszą być udokumentowane pracą związaną z przygotowaniem dokumentacji przetargowej i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Kandydat powinien wykazać się także znajomością przepisów prawa o zamówieniach publicznych, zwłaszcza tych związanych z rozporządzaniem finansami unijnymi.

Osoba ubiegająca się o pracę nie może być karana i musi posiadać nieposzlakowaną opinię i nie może mieć także żadnych wyroków. Jest jeszcze kilka dodatkowych wymogów, które z pewnością mogą przyczynić się do zwiększenia szansy na zatrudnienie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *