Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka administracji i sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Weryfikacja oraz przygotowanie dokumentów sprzedażowych do wysyłki;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura;
- Współpraca z innymi działami firmy i dbanie o płynny przepływ informacji między nimi;
- Wprowadzanie faktur do systemu obiegu dokumentów;
- Inne czynności administracyjno-biurowe.
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki:
- Wysoka komunikatywność i kultura osobista, pozytywne nastawienie;
- Punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, pozwalająca na obsługę gości w tym języku (warunek konieczny);
- Znajomość obsługi komputera (Ms Office) oraz urządzeń biurowych.
Oferujemy
- Pracę w strukturze importerskiej
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Najnowsze komentarze