Dyrektor oddziału

Dyrektor oddziału
Miejsce pracy: Warszawa

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Budowanie i realizowanie strategii Oddziału
  • Organizowanie i nadzorowanie pracy sieci sprzedaży w powierzonym obszarze
  • Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Budowanie portfela Klientów
  • Rekrutowanie i wdrażanie zespołu sprzedażowego
  • Szkolenie i motywowanie podległego zespołu

Oczekujemy:

  • 2-3 letniego doświadczenia w branży ubezpieczeń na stanowisku menedżerskim, które jest poparte sukcesami
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych oraz znajomość lokalnego rynku finansowego
  • Kreatywność, myślenie strategiczne i umiejętność rozwiązywania problemów i długoterminowego planowania
  • Kompetencje do dzielenia się wiedzą i motywowania innych
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i łatwość w budowaniu długofalowych relacji
  • Orientacja na realizację założonych celów i szerokie kontakty biznesowe
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Możliwość budowania zespołów bez ograniczeń terytorialnych
  • Wsparcie szkoleniowe i niezbędne narzędzia do pracy
  • Dostęp do szerokiego wachlarza produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych w ramach grupy VIG
  • Współpraca oparta na kontrakcie B2B
Towarzyszymy Ci na każdym etapie życia, odpowiadając na bieżące potrzeby ubezpieczeniowe. Ubezpieczenia na życie, zdrowotne, komunikacyjne, NNW, polisa mieszkaniowa, turystyczna, oferta dla rolnika i rozwiązania dla firm. Ubezpieczamy cały Twój świat.

Najnowsze oferty pracy:

Lekarz Stomatolog

wczoraj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Ekspert ds. Relacji z Klientem

wczoraj

GRUPA PZU

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Dyrektor Agencji

wczoraj

Prudential Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu...

Więcej informacji

Branch Director

2023-01-24

Unique People

mazowieckie / Warszawa

Nasze oczekiwania: min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta Call Center, znajomość j. angielskiego na poziomie min. C1, min. 5-letnie...

Więcej informacji