Menedżer sprzedaży cateringu

Historia Royal Catering rozpoczyna się w głowie 16-letniego Bartosza Siekierka, który już wtedy postawił sobie za cel stworzenie najlepszej firmy cateringowej w Polsce.

Przez kolejne 4 lata nabierał on doświadczenia, praktykując u renomowanych specjalistów z branży, szlifował swoje umiejętności organizacyjne. Kompetencje zdobywał pracując przy obsłudze wydarzeń organizowanych dla najznamienitszych postaci świata polityki i biznesu. W 2005 roku, gdy skończył 20 lat, otworzył własną firmę.

Początkowo głównym kanałem pozyskiwania klientów była „poczta pantoflowa”, szybko jednak dzięki determinacji i ciężkiej pracy, wsparciu żony Elżbiety oraz reinwestowaniu większości zarabianych środków, firma zaczęła się rozrastać, odnosić sukcesy i pozyskiwać coraz to większe i poważniejsze zlecenia.

Dziś właściciele firmy dużo podróżują, a podpatrzone na świecie połączenia smaków oraz trendy ekspozycyjne wprowadzają do swojej oferty. Bartosz Siekierka: „Naszą usługę traktujemy holistycznie, wierzymy, że to co jemy wpływa na jakość naszej energii, a tym samym życia. Mamy apetyt na życie i chcemy się nim dzielić ze światem. Nasze hasło to #ciesz się chwilą i właśnie to chcemy Wam podać ma tacy: niesamowite wrażenia smakowe, radość i szczęście”.

W związku z rozwojem firmy Royal Group Sp. z o.o. działającej w branży cateringowej poszukujemy osoby na stanowisko:

Menedżer sprzedaży cateringu
Miejsce pracy: Warszawa
Nasze wymagania
  • minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B
  • znajomość rynku gastronomicznego oraz branży eventowej
  • mocna postawa prosprzedażowa
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • zorientowanie na cel, determinacja w osiąganiu założonych celów sprzedażowych
Twój zakres obowiązków
  • pozyskiwanie klientów i tworzenie stałych relacji biznesowych
  • realizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w ramach prezentacji oferty cateringowej
  • przygotowanie ofert cateringowych w odpowiedzi na zapytania klientów
  • negocjacje warunków handlowych z klientem
  • realizacja wyznaczonych budżetów sprzedażowych
  • odpowiedzialność za wysoki standard obsługi oraz własną skuteczność w odpowiedzi na zapytania ofertowe
Oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy o współpracy
  • pracę w dynamicznym zespole
  • atrakcyjny system prowizyjny
  • możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
  • system prowizyjny uzależniony od sprzedaży
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Operator linii produkcyjnej

dzisiaj

ManpowerGroup

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Więcej informacji

Pracownik Ochrony na obiekt handlowy

dzisiaj

Securitas Polska

mazowieckie / Pułtusk

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży ze znajomością jęz. angielskiego

dzisiaj

Tremwork Sp z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Ursus

Zakres obowiązków: Sprzedaż mąki, oleju słonecznikowego, i t.d. - hurt Realizacja polityki handlowej na wyznaczonym terenie. Realizacja planów...

Więcej informacji

Doradca Klienta ds. OZE

dzisiaj

Polenergia Fotowoltaika S.A.

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż...

Więcej informacji