Praca: IT Support Specialist

TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta, który stworzył innowacyjną platformę dedykowaną dla branży e-commerce, obejmującą obszary realizacji zamówień, transportu czy magazynowania zapewniając pełną kontrolę logistyczną zarówno dla handlu detalicznego jak i online. Dzięki unikalności produktu dedykowanego dla rozwojowego obszaru jakim jest e-commerce, firma niezmiennie poszerza obszar obsługiwanych Klientów, w tej chwili wchodząc już na rynki międzynarodowe. W związku z ciągłym rozwojem naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Support Specialist
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 44950#21020083
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie wsparcia pierwszej linii dla użytkownika końcowego
  • Swobodne poruszanie się w systemach klienta, znajomość funkcjonalności platformy, autonomiczna obsługa zapytań użytkowników
  • Zarządzanie katalogiem usług klienta, identyfikacja i automatyzacja powtarzalnych czynności administracyjnych
  • Szukanie rozwiązań i przekazywanie odpowiedzi do użytkownika zgodnie z metodologią ITIL
  • Poszerzanie bazy wiedzowej i identyfikacja dróg do polepszenia obsługi użytkowników
  • Kontrolowanie poprawności działania systemów IT po rozwiązaniu problemu
  • Współpraca z supportem kolejnych szczebli i podmiotami zewnętrznymi
  • Proaktywne nastawienie do pracy w zespole i użytkownikami w celu ciągłego usprawniania pracy platformy
  • Prowadzenie statystyk i raportów pod kątem stanu i użyteczności platformy
Wymagania:
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku IT Support Specialist lub podobnym
  • Certyfikat ITIL
  • Znajomość praktyk i zasad obsługi klienta
  • Praca w systemie zmianowym w godzinach 8:00-16:00 i 10:00-18:00
  • Całodobowa dostępność do pracy "na telefon" (dodatkowo płatna)
  • Werbalna i pisana komunikacja z możliwością efektywnego wytłumaczenia w prostych słowach zawiłości systemów IT w języku polskim i angielskim


Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie na rynku e-commerce/TLS
  • Znajomość JIRA Help Desk Software
Oferujemy:
  • Pracę w wysoko wykwalifikowanym zespole w rozwiązywaniu kompleksowych problemów z branży e-commerce
  • Możliwość nauki od bardziej doświadczonych członków zespołu
  • Możliwość współpracy ze specjalistami w jednym z najbardziej obiecujących projektów z obszaru SaaS
  • Możliwość bezpośredniego wpływu na rozwój platformy
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

APLIKUJ TERAZ

ServiceNow Technical Solutions Consultant

Key Accountabilities Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures customer requirements are...

Specjalista IT ds. wsparcia E-commerce / ERP

bieżące wsparcie pracowników E-commerce – praca na platformie BaseLinker, Shoper, Allegro, Amazon analiza codziennych zgłoszeń / usterek poszukiwanie...

Technical Service Support Specialist

Responsibilities: Technical Customer Consulting (Dealer, Industry and Consumer) Handling of Repairs and Quality-Claims Handling of incoming phone calls Taking...

Customer Service Specialist with Italian

Workplace: Remote (Virtual) / Poznań As a Customer Service Specialist, you will be a person responsible for processing customers orders and warranties in...

IAM Consultant

TECHNICAL ENVIRONMENT: One Identity products suite Active Directory, Azure Active Directory and infrastructure Powershell scripts SQL Excel Macros Python...

Customer Service Specialist with German

Workplace: Poznań / remote work As a Customer Service Specialist, you will be a person responsible for processing customers orders and warranties in SAP and...

Murex MxML, Integration Consultant

Working closely with BAs you will be delivering post trade workflow configuration and real-time integration to upstream and downstream systems to...

Murex Back Office Senior Consultant

We require an experienced Murex Back Office Consultant. The role will suit an functional resource with extensive knowledge of the Murex BO. You will facilitate...