Praca: Specjalista ds. controllingu

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i gałęzie budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

 

STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego. Realizujemy też projekty elektryczne i HVAC – projekty, modernizacje i instalacje. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości.

Specjalista ds. controllingu
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • przygotowywanie rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy
  • analizowanie rentowności według produktów, klientów itp.
  • wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji
  • wykonywanie kalkulacji na potrzeby działu księgowości: wyliczenia rezerw i odpisów aktualizacyjnych
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
  • przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy
  • monitorowanie realizacji projektu pod kątem kosztów, przychodów oraz wyniku
  • kontrola realizacji założeń budżetowych
  • współpraca z działem finansowym; udział w procesie finansowego zamknięcia miesiąca
  • rezerwy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie na rynku nieruchomości)
  • znajomość języka angielskiego
  • biegła obsługa komputera
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
  • zdolności analityczne, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe informacje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji
  • szeroką ofertę szkoleń
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, MultiSport
  • przyjazne środowisko pracy, krótsze piątki

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.

APLIKUJ TERAZ