Account Manager

Portal Praca.pl - to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 4 lokalizacjach, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie. Zatrudniamy ponad 50 pracowników. Odwiedza nas średnio 1,7 mln użytkowników miesięcznie. Publikujemy około 50 tyś ogłoszeń miesięcznie. Od 20 lat budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów.

Account Manager
Jeśli jesteś zmotywowany do poszerzania horyzontów biznesowych
oraz tworzenia trwałych relacji z klientami, to ta oferta jest dla Ciebie!
Siedziba firmy: Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Twoje najważniejsze zadania:
  • Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu;
  • Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych  aktywności w oparciu o status klientów;
  • Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów dotarcia;
  • Umiejętność identyfikacji potrzeb klientów oraz dopasowywania optymalnych rozwiązań z ukierunkowaniem na obustronne osiąganie celów biznesowych;
  • Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji;
  • Ustalanie warunków współpracy, zawieranie umów i koordynowanie procesu ich realizacji;
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami.
Czego oczekujemy:
  • Minimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży usług dla HR, ew. innych produktów i rozwiązań biznesowych dla klientów B2B - wymóg konieczny;
  • Wysokiej wewnętrznej motywacji do realizacji założonych planów oraz zorientowania na cel;
  • Umiejętności budowania i rozwijania długofalowych relacji z klientami oraz nastawienia na sukcesywne poszerzanie portfela klientów;
  • Dojrzałości, samodzielności, odpowiedzialności i sporej dawki zaangażowania;
  • Umiejętności planowania czasu pracy, koncentrowania uwagi i energii na działaniach, które przynoszą odpowiedni efekt.
Perspektywy z nami:
  • Możliwość kreowania rzeczywistości w firmie, która ceni długofalowe relacje z klientami i pracownikami;
  • W zależności od Twoich doświadczeń i kompetencji zaoferujemy Ci dopasowany poziom stanowiska Account Manager lub Key Account Manager;
  • Konkurencyjny rynkowo system premiowy powiązany z wynikami pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu;
  • Dbałość o równowagę między pracą a życiem prywatnym, by móc osiągać sukcesy zawodowe i cieszyć się pełnią życia osobistego.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
  • Zadzwonimy do Ciebie i wspólnie umówimy dogodny termin spotkania;
  • Rozmowę kwalifikacyjną poprowadzimy w biurze w Warszawie, ew. online;
  • Do 3 dni dostaniesz odpowiedź - zaproszenie na drugie spotkanie lub poznasz ostateczną decyzję.
Dlaczego warto?
  • Biuro w dogodnej lokalizacji
    • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
    • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
    • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
    • Karta Multisport i karta lunchowa
    • Prywatna opieka medyczna
    • Premie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Mechanik Lotniczy Licencjonowany – Obsługa Liniowa

dzisiaj

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Kasjer - sprzedawca

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Kałuszyn, ul. Warszawska 46

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji handlowych przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy...

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży

dzisiaj

Aklima Polska

mazowieckie / Warszawa, ul. Postępu 15, 02-676, 8 piętro

Telefoniczne kontaktowanie się z potencjalnymi klientami z istniejącej bazy. Sprzedaż kursów praktycznych i online (bilety na szkolenia). Wstępna obsługa...

Więcej informacji