Asystent / Asystentka Zarządu

Posnet Polska S.A., firma z branży FinTech, producent wysokiej jakości urządzeń fiskalnych oraz systemów sprzedażowych zaprasza kandydatów do pracy na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:

Poszukujemy komunikatywnej i zorganizowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie sekretariatu Zarządu.

Twój zakres obowiązków
  • kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach,
  • organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • zarządzanie kalendarzem i organizacją pracy Zarządu oraz samodzielne przygotowywanie i monitorowanie spotkań (m. in. posiedzeń rady nadzorczej, walnych zgromadzeń),
  • przygotowywanie niezbędnych informacji i dokumentacji przed spotkaniami i naradami - przygotowywanie zestawień, pism, raportów w zależności od potrzeb,
  • organizacja i rozliczanie podróży służbowych,
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich papierową i elektroniczną archiwizacją, dystrybucja korespondencji wewnątrz firmy.
Nasze oczekiwania
  • komunikatywność, otwartość, sumienność oraz dokładność w wykonywanych obowiązkach,
  • doskonała organizacja pracy– zarządzanie kalendarzem własnym i zarządu,
  • umiejętność organizacji, protokołowania i prowadzenia spotkań,
  • sumienność oraz odpowiedzialność w zakresie powierzanych zadań,
  • samodzielność, terminowość i spójność działań, w tym pracy pod presją czasu,
  • współtworzenie dobrej atmosfery pracy i pozytywnych relacji ze współpracownikami,
  • dyskrecja i umiejętność pracy z informacjami poufnymi,
  • właściwa dla stanowiska prezencja i normy zachowań,
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie,
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  • na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  • wyjazdy integracyjne,
  • parking na terenie firmy.
Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

  • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
  • Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie.
  • Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy – podpisujemy umowę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Analityk sprzedaży

dzisiaj

PreZero Polska

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Kierownik / Kierowniczka ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami

dzisiaj

Provident Polska S.A.

mazowieckie / Siedlce

Więcej informacji
Więcej ofert pracy