Creative Marketing Manager

Ogłoszenie numer: 9506650, z dnia 2025-02-18

Poszukujemy Creative Marketing Managera z doświadczeniem w branży gastronomicznej, który będzie odpowiedzialny za strategię marketingową, organizację eventów oraz rozwój wizerunku marek. Szukamy osoby kreatywnej, z pasją do trendów, sztuki i designu, która potrafi łączyć marketing z unikalnym doświadczeniem gości.

Creative Marketing Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Strategia i marketing:
  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki.
  • Opracowywanie i realizowanie rocznego planu działań marketingowych.
  • Zapewnienie, że wygląd restauracji oraz inne punkty styku z konsumentem są zgodne ze strategią poszczególnych marek.
  • Współpraca z zespołem marketingowym oraz General Managerami podległych restauracji, rozwijanie i motywowanie pracowników, działanie w atmosferze zaufania i otwartej komunikacji.

Eventy i działania kreatywne:

  • Organizacja wydarzeń i aktywacji marki (sezonowe wydarzenia, partnerstwa, degustacje).
  • Współpraca z artystami, influencerami i markami lifestyle’owymi.
  • Tworzenie unikalnych doświadczeń dla gości, zgodnych z DNA marki.
  • Współtworzenie materiałów marketingowych (menu, plakaty, materiały promocyjne).

Public Relations i współprace:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, blogerami, influencerami.
  • Organizacja sesji zdjęciowych, działań PR i współprac sponsorskich.
  • Współpraca z partnerami gastronomicznymi i biznesowymi oraz realizacja założeń marketingowych wynikających z kontraktów partnerskich.

Analiza rynku i rozwój marki:

  • Śledzenie trendów w gastronomii, lifestyle’u i designie.
  • Tworzenie analiz konkurencji i rekomendacji marketingowych.
  • Raportowanie skuteczności działań marketingowych.

Wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w marketingu gastronomicznym lub pokrewnej branży lifestyle.
  • Umiejętność organizacji eventów oraz współpracy z artystami i influencerami.
  • Kreatywność, wyczucie estetyki i znajomość trendów (design, moda, sztuka).
  • Znajomość narzędzi marketingowych (Canva, Photoshop itp.). Mile widziana znajomość: Meta Ads, Google Ads.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Oferujemy

  • Możliwość współtworzenia unikalnej marki gastronomicznej.
  • Pracę w dynamicznym i kreatywnym środowisku.
  • Swobodę w realizacji własnych pomysłów i strategii.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy