Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148439

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Przygotowuje stanowiska Szefa Służby Cywilnej i Departamentu oraz udziela odpowiedzi i wyjaśnień pracownikom innych urzędów, a także osobom, które aplikują lub są zainteresowane pracą w służbie cywilnej, z zakresu stosowania przepisów prawa, które dotyczą służby cywilnej (w szczególności organizacji i przeprowadzania naborów do służby cywilnej oraz stosunku pracy w służbie cywilnej)
  • Wypracowuje, projektuje i wdraża nowe rozwiązania w zakresie właściwości Wydziału (w szczególności naboru do służby cywilnej), w tym przygotowuje we współpracy z komórką prawną projekty aktów normatywnych
  • Sprawuje merytoryczny nadzór nad właściwym funkcjonowaniem bazy ogłoszeń o naborach w służbie cywilnej, zarządza bazą i koordynuje działania w tym zakresie (m.in. współpracuje z innymi podmiotami przy oprogramowaniu i hostingu oraz monitoruje administrowanie uprawnieniami) oraz projektuje nowe funkcjonalności w bazie ogłoszeń
  • Koordynuje działania, które są związane z czuwaniem przez Szefa Służby Cywilnej nad przestrzeganiem zasad służby cywilnej w procesie naboru poprzez monitorowanie informacji o naborach do służby cywilnej (m.in. wskazuje kierunki prowadzonego monitoringu oraz jego zasięgu, wskazuje konieczność i celowość podejmowania określonych działań, sprawdza skuteczność podjętych działań, przygotowuje propozycje rozwiązań do podjęcia stosownych działań naprawczych)
  • Przygotowuje analizy i zestawienia o korpusie służby cywilnej, w szczególności, które dotyczą zasad organizacji i przeprowadzania naborów do służby cywilnej
  • Współpracuje z partnerami krajowymi i zagranicznymi, w szczególności w zakresie naborów do służby cywilnej oraz nawiązywania stosunku pracy
  • Analizuje sprawozdania dyrektorów generalnych urzędów oraz na tej podstawie przygotowuje wnioski i rekomendacje dla Szefa Służby Cywilnej w zakresie właściwości merytorycznej Wydziału (w szczególności zagadnienia przypisane do tego stanowiska pracy)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia rekrutacji na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, tematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi - nabór (rekrutacja i selekcja), zasad funkcjonowania administracji rządowej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym wystąpienia publiczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, kreatywność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1
  • Przeszkolenie w zakresie: informatyki, w tym narzędzi informatycznych, podstaw programowania oraz projektowania i tworzenia stron internetowych
  • Znajomość zagadnień: związanych z bezpieczeństwem funkcjonowania systemów informatycznych oraz zagadnień, które dotyczą ochrony danych osobowych w zatrudnieniu

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i PR

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Elżbietów

Prowadzenie procesu onboarding dla spółki, w tym tworzenie i aktualizacja materiałów (np. przewodniki, prezentacje). Wdrażanie strategii ESG, promowanie...

Więcej informacji

Talent Advisor with German and English

2025-02-20

JTI GBS Poland sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Position Purpose: Join our Global Talent Attraction team! Due to our expansion, we are looking for a new colleague, a Talent Advisor with German and English...

Więcej informacji