1. Gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych.2. Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom.3. Opracowywanie projektów uchwał.4. Zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych.5. Wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych.6. Współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg.7. Przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych.8. Współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych.9. Współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego.10. Bezpośrednia obsługa petentów, przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwiania spraw urzędowych.11. Prowadzenie procedury związanej z zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.12. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.13. Zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych.14. Udzielanie interesantom informacji o możliwości i sposobie załatwienia sprawy.15. Prowadzenie zakładowej składnicy akt.16. Sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków.17. Organizacja i kontrola transportu zakładowego.
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera w tym pakietu MS Office
Wymagania inne:Osoba ubiegająca się o stanowisko Inspektora w Sekcji Technicznej powinna spełniać następujące niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe II stopnia,f) co najmniej 3 letni staż pracy,g) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole,h) umiejętność obsługi komputera MS Office,i) posiadanie prawa jazdy kategorii B (czynne prawo jazdy kat. B).Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego i Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Kodeksu postępowania administracyjnego,b) umiejętność obsługi programów typu CAD,c) doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane,d) umiejętność stosowania przepisów,e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenie kwalifikacji,f) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego,g) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,h) mile widziane uprawnienia budowlane.
Miejsce pracy:Płock
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 806 PLN
Najnowsze komentarze