Kierownik Regionalnej Obsługi Technicznej

Miejsce pracy: Polska (praca mobilna + centrala w Warszawie)

Kierownik Regionalnej Obsługi Technicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Nadzorowanie jakości i standardów obsługi posprzedażnej w stacjach obsługi.
  • Wspieranie stacji w zamówieniach części zamiennych i sprawach gwarancyjnych.
  • Realizacja biznesowych i operacyjnych celów w regionie.
  • Analiza wyników serwisów i wdrażanie działań naprawczych.
  • Organizacja szkoleń dla partnerów oraz przeprowadzanie audytów.
Nasze wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej, preferowana branża motoryzacyjna.
  • Znajomość procesów serwisowych i gwarancyjnych.
  • Umiejętność budowania relacji z partnerami.
  • Dobra znajomość MS Office, w tym Excel.
  • Język angielski na poziomie B2, prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży.
To oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z samodzielnością w działaniu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus umowa B2B.
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Architekt kreatywny

dzisiaj

BBGK Architekci Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Blisko tramwaj, metro, autobus, PKP Powiśle

Więcej informacji

Doradca Klienta ds. HoReCa

dzisiaj

Transgourmet Polska

mazowieckie / Siedlce

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Regionalny Kierownik Sprzedaży

dzisiaj

GLOBAL FOOD HYGIENE D. URBAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

mazowieckie /

OBOWIĄZKI: Realizacja strategii sprzedażowej Global Food Hygiene Rozwój sieci sprzedaży w podległym regionie Nawiązywanie długofalowych relacji z...

Więcej informacji

Regionalny Kierownik Sprzedaży

wczoraj

BESTUNE

mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: zachód Polski (+ jeden dzień biurowy w tygodniu w centrali w Warszawie) Zakres obowiązków: Wsparcie autoryzowanych dealerów w realizacji...

Więcej informacji