Miejsce pracy: Polska (praca mobilna + centrala w Warszawie)
Kierownik Regionalnej Obsługi Technicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Nadzorowanie jakości i standardów obsługi posprzedażnej w stacjach obsługi.
- Wspieranie stacji w zamówieniach części zamiennych i sprawach gwarancyjnych.
- Realizacja biznesowych i operacyjnych celów w regionie.
- Analiza wyników serwisów i wdrażanie działań naprawczych.
- Organizacja szkoleń dla partnerów oraz przeprowadzanie audytów.
Nasze wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej, preferowana branża motoryzacyjna.
- Znajomość procesów serwisowych i gwarancyjnych.
- Umiejętność budowania relacji z partnerami.
- Dobra znajomość MS Office, w tym Excel.
- Język angielski na poziomie B2, prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży.
To oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku z samodzielnością w działaniu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus umowa B2B.
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.
Najnowsze komentarze