Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań
  • Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obszarze optymalizacji procesów obsługi klienta (głównie w zakresie rozwiązań informatycznych)?
  • Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów?
  • Masz praktyczną znajomość i doświadczenie w pracy z systemami call center oraz w obsłudze klienta?
  • Masz doświadczenie we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych oraz we współpracy na styku IT i szeroko rozumianego Biznesu?
  • Potrafisz kształtować procesy i wskaźniki zwiększające efektywność procesów obsługi, definiować wskaźniki efektywności i dbać o wysoką satysfakcję klientów?
  • Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i na ich podstawie podejmować trafne decyzje?
  • Masz doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi, szczególnie z firmami dostarczającymi rozwiązania technologiczne?
  • Wyróżniasz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi, a także jesteś liderem, który motywuje i prowadzi swoją drużynę do celu?
  • Doskonale organizujesz swoją pracę oraz pracę podległego zespołu?
  • Wykazujesz samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów?
  • Posiadasz otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków, pracując zgodnie z zasadami fair play?
  • Dbasz o swój rozwój i potrafisz rozwijać innych?
Mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Sprawdź swój codzienny plan treningowy
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu,
  • Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację procesów obsługowych,
  • Monitorowanie efektywności wdrożonych rozwiązań,
  • Koordynacja i udział w projektach rozwojowych związanych z obsługą klienta,
  • Wyznaczanie wskaźników zwiększających efektywność i jakość procesów obsługi klienta,
  • Współpraca z zespołami technologicznymi oraz dostawcami zewnętrznymi, w szczególności z firmami dostarczającymi rozwiązania systemowe,
  • Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna, mailowa, chat),
  • Tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy, koordynacja procesu onboarding’u nowych klientów,
  • Twój sukces będzie mierzony poziomem NPS i satysfakcji Klienta oraz wskaźnikami efektywnościowymi i ilościowymi Biura Obsługi Klienta.
Praca w Benefit Systems to sport drużynowy.

Możesz liczyć na nasze wsparcie!
  • Pracujemy w biurze w Warszawie przy stacji metra Rondo Daszyńskiego,
  • Na mecie czeka na Ciebie umowa o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym  oraz systemem premiowym,
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z karty BenefitLunch,
  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy MultiLife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,
  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
  • Umowa o pracę?
    Możesz być o to spokojny.
  • Urlop stażowy
    dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy
  • Początek pracy między 8 a 9 rano?
    Pewnie! Nie każdy jest rannym ptaszkiem.
  • Luźny dress code?
    U nas nie musisz się spinać.
  • Program wsparcia pracowników
    psychologiczny i managerski
  • Karta MultiSport dla Ciebie i Osób Towarzyszących?
    Zdrowie Twoje i Twoich bliskich to nasza wspólna sprawa.
  • Opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie?
    Zadbamy o Ciebie kompleksowo.
  • Kafeteria MyBenefit
    samodzielnie wybierasz interesujące benefity
  • Program lunchowy z kartą BenefitLunch?
    Jakby inaczej!
  • Lekcje angielskiego?
    Naturalnie, z platformą eTutor!
  • Wsparcie całego zespołu
    nie tylko w okresie wdrożenia.
  • Dofinansowanie do żłobka
    przedszkola lub wyprawka do szkoły, jeśli jesteś rodzicem
Jesteśmy Benefit Systems!

Odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój, to nasze DNA i rdzeń działalności biznesowej. Chcemy być najlepsi dla świata.

Z pasją tworzymy nasze programy dla tych, którzy chcą być aktywni i w pełni korzystać z życia. Dołączając do nas staniesz częścią globalnego ruchu B Corp, czyli spółek społecznie odpowiedzialnych.

Przygotuj się na Zdrową Przygodę Życia!

Najnowsze oferty pracy:

Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji Lekarzy

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista ds. logistyki towarowej

dzisiaj

SP EUROPE Sp. z o.о.

mazowieckie / Pruszków

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Menedżer Zespołu Sprzedaży

wczoraj

Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.

mazowieckie /

Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym...

Więcej informacji

Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

2024-07-22

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 94

Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad...

Więcej informacji