Firma Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Masz talent do komunikacji i chcesz pracować w firmie, która stawia na rozwój i stabilność? Dołącz do nas!
Zatrudnimy osobę, która będzie pełnić rolę Konsultanta ds. Obsługi Klienta, gdzie Twoim głównym zadaniem będzie zapewnianie doskonałej obsługi naszym klientom, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe oraz budowanie długofalowych relacji.
- Profesjonalna obsługa infolinii oraz kontakt z klientami przez telefon i e-mail.
- Budowanie pozytywnych, trwałych relacji z konsumentami.
- Dbanie o przestrzeganie procedur i realizację celów infolinii.
- Współpraca z zespołem oraz realizowanie wyznaczonych celów.
- Swobodnie posługuje się językiem rumuńskim – to nasz warunek konieczny!
- Ma łatwość w komunikowaniu się i dobrą dykcję.
- Posiada rozwinięte umiejętności interpersonalne i lubi pracować z ludźmi.
- Jest wielozadaniowa – Twój dzień będzie pełen wyzwań i różnorodnych zadań!
- Jest zaangażowana i odpowiedzialna.
Potrafi sprawnie obsługiwać komputer i zna podstawy obsługi poczty mailowej oraz chatów.
- Pracę w dynamicznym, zgranym zespole z pozytywną atmosferą, która sprzyja rozwojowi.
- Kartę Multisport – zadbaj o swoje zdrowie i kondycję!
- Umowę zlecenie z możliwością dalszego rozwoju.
- Prywatną opiekę zdrowotną – dbamy o Twoje zdrowie.
- Program poleceń pracowniczych – poleć nas i zyskaj bonusy!
- Cykl szkoleń rozwojowych – pomagamy Ci się rozwijać.
Najnowsze komentarze