Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań
- obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart
- prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart
- obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce
- osiąganie wyznaczonych celów w zakresie SLA
- ścisła współpraca z zespołem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej
- dobrze komunikujesz się w języku angielskim – poziom min. B2 – warunek konieczny
- jesteś dostępny/a do pracy na pełen etat w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku
- posiadasz doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta min. 1 rok
- posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym znajomość zasad skutecznej komunikacji oraz aktywne słuchanie
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu
- bardzo dobrze organizujesz sobie pracę, umiejętność planowania zadań, dbałość o szczegóły
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
- benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
Najnowsze komentarze