Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa, Domaniewska 52

Forma współpracy: Umowa zlecenie

Tryb pracy: Hybrydowa

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie
  • Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym
  • Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich
  • Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine, Przenoszenie usług
  • Podejmowanie działań mających na celu najwyższy poziom zadowolenia Klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
  • Znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientami
  • Nastawienie na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
  • Umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Samodzielność w działaniu i realizowaniu powierzonych zadań
Nasza oferta dla Ciebie:
  • W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
  • Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
  • Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia 
  • Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
  • Telefon służbowy również do użytku prywatnego​
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta

dzisiaj

Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, al. Zjednoczenia 36

Więcej informacji

Pracownik Magazynu

dzisiaj

Workhouse4you Sp. z o.o.

mazowieckie / Radzymin

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. reklamacji

2024-11-19

VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.

mazowieckie / Teresin

Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność...

Więcej informacji