Koordynator ds. Marketingu
Miejsce pracy: Jachranka
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem,
- Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz specyfiki platform,
- Zarządzanie kanałami social media oraz opracowywanie angażujących treści,
- Przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dot. optymalizacji działań,
- Bieżący monitoring najnowszych technologii cyfrowych i trendów oraz rekomendacja kolejnych działań.
Nasze wymagania
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z marketingiem: Social Media Specialist lub pokrewnej roli,
- Poparta wynikami, skuteczność analizy i rozumienia danych za pomocą różnych narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, SEO, BI),
- Znajomość narzędzi marketingowych, analitycznych oraz trendów rynkowych,
- Wysoka samodyscyplina i nastawienie na osiąganie rezultatów,
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
Mile widziane:
- Portfolio z przykładami dotychczasowej pracy w social media.
Oferujemy:
- Pracę w hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Przejrzysty system wynagradzania,
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
- Pakiet medyczny,
- Bezpłatny parking dla pracowników,
- Karty przedpłacone,
- Opieka nad dzieckiem/ Klub Kiddos,
- Program emerytalny,
- Zniżki na produkty i usługi firmowe.

Najnowsze komentarze