Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Koordynator ds. obsługi nieruchomości
Miejsce pracy: Góra Kalwaria
Numer: StPr/25/0921
gromadzi informacje o ilości mieszkańców w budynku, koordynuje proces zakwaterowania osób w budynkach oraz ich transportu do miejsca zamieszkania, dozoruje stan techniczny urządzeń i instalacji nieruchomości i jej otoczenia, może uczestniczyć z w okresowych, obligatoryjnych kontrolach stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia, zapewnienia dostawy niezbędnych mediów, obserwuje i uczestniczy w pracach realizowanych na terenie nieruchomości, odpowiada za odpowiedni stan nieruchomości, przekazuje dane potrzebne do rozliczania czynszu, zaliczek na opłaty i opłat za realizowane usługi: stany wodomierzy, liczników energii elektrycznej, ciepłomierzy itp., wykonuje prace pomocnicze, usuwa awarie i usterki itp. inne zadania pokrewne
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne: Miejsce pracy:Góra Kalwaria
Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:System wynagradzania - miesięczny
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Najnowsze komentarze