Manager Optymalizacji Procesów Biznesowych

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: 
Manager Optymalizacji Procesów Biznesowych
Miejsce pracy: Piaseczno
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • Projektowaniu i dokumentowaniu procesów, infrastruktury i systemów informatycznych w obszarze Łańcucha Dostaw i Logistyki, zgodnie ze strategią firmy i uwzględnieniem ekspertyzy Biznesowej Właściciela Procesu,
  • Proponowaniu (w konsultacji z IT) Biznesowemu Właścicielowi Procesu wykorzystania narzędzi zapewniających jak największy stopień automatyzacji czynności w danym procesie,
  • Prowadzeniu projektów w zakresie optymalizacji procesów obsługi klienta dla: centrów dystrybucyjnych, operacji e-commerce i sklepów, jako integralnych części wielokanałowej sieci dystrybucji,
  • Wspólnie z Biznesowym Właścicielem Procesu przygotowuje harmonogram wdrożenia zmian w zdefiniowanych procesach,
  • Wspólnie z Biznesowym Właścicielem Procesu analizuje dane operacyjne i wydajnościowe w celu zidentyfikowania trendów, wąskich gardeł procesów i ich przyczyn źródłowych jako podstawy do stworzenia planu poprawy w ramach strategii firmy,
  • Współdziałaniu z Biznesowymi Właścicielami Procesów w celu poprawy wydajności procesu obsługi klienta poprzez wykorzystanie narzędzi Lean Management, Problem Solving zgodnie ze strategią firmy,
  • Doskonaleniu i motywowaniu podległego zespołu w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługi klienta zgodnie ze strategią firmy.
CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY TO REALIZOWAĆ:
  • Wyższego wykształcenia, kierunek preferowany: Logistyka, Inżynieria Produkcji, zarządzanie projektami,
  • 3-5 lat doświadczenia zawodowego w modelowaniu procesów logistycznych z zastosowaniem narzędzi Lean Management,
  • Bardzo dobrej znajomości narzędzi i technik projektowania procesów,
  • Zaawansowanych umiejętności analitycznych,
  • Znajomości narzędzi Lean Management, Problem Solving,
  • Umiejętności efektywnego komunikowania się na wielu poziomach.
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy,
  • Plan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy,
  • Zaufanie do podejmowanych przez Ciebie nowych inicjatyw w celu zapewnienia pozytywnych i wygodnych doświadczeń zakupowych klientom oraz realizacji efektywnej i skutecznej obsługi posprzedażowej dla kanału sprzedaży,
  • Rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze klienta i pasji do zdrowego i dobrego jedzenia,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi),
  • Dofinansowanie posiłków,
  • Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon.
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: 
Manager Optymalizacji Procesów Biznesowych
Miejsce pracy: Piaseczno
BENEFITY
Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 23 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach – hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Rekrutacji

dzisiaj

Securitas Polska

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 6

Więcej informacji

Office Coordinator

dzisiaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy