Spółka STRABAG BRVZ należy do koncernu STRABAG i jest odpowiedzialna za obsługę w obszarze finansowym, personalnym, zarządzania nieruchomościami i informatycznym.
Buduj swoją karierę z nami!
Zadania:
- obsługa klienta wewnętrznego oraz współpraca z bankami w zakresie gwarancji
- opracowanie i weryfikacja zleceń na gwarancje
- ewidencja i administrowanie gwarancjami w systemie księgowym
- opiniowanie gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, w tym żądań zapłaty z gwarancji
- przygotowywanie i weryfikacja zestawień i raportów w zakresie gwarancji
- administracja i weryfikacja opłat z tyt. udzielonych gwarancji
- wykształcenie ekonomiczne
- znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- skrupulatność, dokładność, zaangażowanie
- doświadczenie w zakresie obsługi gwarancji bankowych/ubezpieczeniowych oraz znajomość dokumentacji kredytowej będzie dodatkowym atutem
- znajomość podstaw rachunkowości będzie mile widziana
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.
Najnowsze komentarze