Młodszy Analityk Danych Marketingowych

Młodszy Analityk Danych Marketingowych
Warszawa
Opis stanowiska:
  • Analizowanie danych sprzedażowych, mediowych i rynkowych w celu oceny skuteczności działań marketingowych,
  • Tworzenie modeli ekonometrycznych wspierających decyzje biznesowe,
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji zawierających wnioski i rekomendacje,
  • Udział w projektach analitycznych dotyczących alokacji budżetów mediowych,
  • Współpraca z zespołami specjalistów w zakresie badań, danych i strategii,
  • Udział w rozwijaniu narzędzi wspierających proces analizy i raportowania.
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe (ekonomia, statystyka, matematyka, analityka danych lub pokrewne),
  • Znajomość podstaw ekonometrii i metod statystycznych,
  • Zainteresowanie analizą danych i marketingiem,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętność pracy w zespole i chęć uczenia się nowych narzędzi analitycznych.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Model pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni zdalnie),
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych i rozwoju kompetencji,
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
  • Pracę w przyjaznej atmosferze z doświadczonym zespołem analityków.

Najnowsze oferty pracy:

Zastępca Kierownika Sprzedaży Art. Wyposażenia Wnętrz (m/k)

dzisiaj

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Mysiadło

Więcej informacji

Zastępca Dyrektora Salonu (m/k)

dzisiaj

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Mysiadło

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Biznesu (Sektor Obronny)

2025-12-02

HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Zakres Obowiązków Prowadzenie badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów i obszarów wzrostu w sektorze obronnym. Rozwój biznesu: identyfikacja...

Więcej informacji

Analityk danych rynkowych

2025-12-01

WPP Media

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Analizowanie danych sprzedażowych, mediowych i rynkowych w celu oceny skuteczności działań marketingowych, Tworzenie modeli...

Więcej informacji