Młodszy Specjalista ds. Administracji (obszar nieruchomości)
Lokalizacja: Warszawa
Twoje zadania:
- Archiwizacja i nadzór nad obrotem dokumentacji administracyjnej, takiej jak: faktury, wewnętrzne raporty, harmonogramy prac etc.;
- Współpraca z Kierownikiem Działu Administracji Szpitali w zakresie obrotu dokumentacji szpitalnej;
- Tworzenie prezentacji w programie Power Point.
Nasze oczekiwania:
- Preferowane wykształcenie wyższe;
- Pełna znajomość Pakietu Office w szczególności Excel, World, Power Point;
- Dobre zdolności komunikacyjnej, kreatywne oraz dyspozycyjność.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Najnowsze komentarze