Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz:
  • doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca 
  • doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji
  • komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie 
  • umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie (telefon, formularz kontaktowy, mail, LiveChat​)
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • dobrą znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny - obsługujemy użytkowników anglojęzycznych 
  • dostępność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • podstawowe wsparcie techniczne użytkowników zewnętrznych Platformy Medicover Benefits
  • odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Zespołu Wsparcia Użytkownika Medicover Benefits
  • odpowiadanie na zapytania elektroniczne kierowane do Zespołu Wsparcia Użytkownika Medicover Benefits (formularz kontaktowy, mail, LiveChat)
  • rejestrowanie problemów IT, ich analiza, kategoryzacja, przypisywanie ważności i przekazywanie do weryfikacji przełożonego oraz innych zespołów
  • rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych lub przekazywanie zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia​
  • wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów
  • oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracujemy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożeniowym 1x w tygodniu pracujemy w biurze)
  • stawiamy na dobre relacje w naszym zespole
  • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
  • dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
  • dostęp do platformy nauki języka angielskiego
  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik / Kierowniczka Salonu Sprzedaży Orange

dzisiaj

Orange Polska

mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 72

Więcej informacji

Mechanik samochodowy autoryzowanego dealera (k/m)

dzisiaj

Trenkwalder

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

wczoraj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

mazowieckie / Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i...

Więcej informacji

Pracownik ds. obsługi klienta i dokumentacji

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów osobiście, telefonicznie oraz emailowo. Raportowanie sprzedaży, przyjęć i rozliczeń wewnętrznych. Kontrola gotówki po transakcjach....

Więcej informacji