Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Naczelnik wydziału dróg
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0589
Organizacja pracy Wydziału i odpowiedzialność przed Prezydentem Miasta m.in. za: prawidłową obsługę interesantów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej oraz terminowe załatwianie spraw, dyscyplinę pracy w wydziale, dbałość o wykonywanie zadań publicznych z uwzględnieniem interesów Miasta oraz indywidualnych interesów obywateli, przygotowanie analiz, opinii, bieżących informacji i sprawozdań na temat realizacji zadań powierzonych wydziałowi, przygotowanie projektów zarządzeń, projektów uchwał Rady Miasta oraz innych opracowań wnoszonych pod obrady Rady Miasta i jej Komisji, właściwą i terminową realizację zadań wynikających z uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta Miasta, opracowywanie sprawozdań z ich wykonania, udzielanie informacji publicznej, wykonywanie planu dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, a także zgodnie z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uchwałami lub zarządzeniami, realizację zadań z zakresu ochrony danych osobowych, prawidłowy obieg dokumentów związanych z pracą wydziału, realizowanie wytycznych i wniosków pokontrolnych. Naczelnik we współdziałaniu ze Skarbnikiem Miasta opracowuje propozycje do projektów programówgospodarczych, planuje dochody budżetu Miasta i środki finansowe na realizację zadań objętych zakresem działania oraz opracowuje projekt podziału tych środków na poszczególne zadania. Opracowywanie planów rocznych oraz wieloletnich programów inwestycji budowy, przebudowy, utrzymania i ochrony dróg znajdujących się w granicach miasta oraz drogowych obiektów inżynierskich. Koordynacja zadań związanych z organizacją ruchu na drogach znajdujących się w granicach miasta. Prowadzenie działań zmierzających do pozyskania funduszy zewnętrznych na planowane inwestycje przy współpracy z Wydziałem Programów Rozwojowych. Przyjmowanie interesantów, udzielanie im wyjaśnień, załatwianie w imieniu Prezydenta indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:staż pracy minimum 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku związanym z budową dróg lub utrzymaniem dróg lub przygotowaniem inwestycji drogowych lub realizacją inwestycji drogowych bądź wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze związanym z budową dróg lub utrzymaniem dróg lub przygotowaniem inwestycji drogowych lub realizacją inwestycji drogowych. Szczegóły oferty pod linkiem https://bip.siedlce.pl/index.php?type=4&name=bt210&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu30&value%5B1%5D=2
Miejsce pracy:Siedlce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Najnowsze komentarze