Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie postępowań dotyczących usuwania drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, w tym postepowań dotyczących wymierzania kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia.2) Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych lub zespołów przyrodniczo-krajobrazowych.3) Opracowanie gminnego Programu Ochrony Środowiska oraz sprawozdań z jego realizacji. 4) Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji związanych z odbiorem odpadów komunalnych.5) Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami, w szczególności w zakresie selektywnego odbierania odpadów komunalnych. 6) Przygotowanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi.7) Prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych w celu kontroli wykonywania przez przedsiębiorców obowiązków wynikających z ustawy.8) Obsługa systemu Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie sprawozdawczości podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub zbierających odpady komunalne z terenu gminy, a także sprawozdawczości wójta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi. 9) Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.10) Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem w zakresie odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest.11) Opracowanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest, inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz aktualizacja danych i sprawozdawczość w Bazie azbestowej.12) Przeprowadzanie postępowań w zakresie działań zaradczych wobec inwazyjnych gatunków obcych (IGO), w tym przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o stwierdzeniu obecności w środowisku IGO stwarzającego zagrożenie dla Unii/Polski.13) Prowadzenie spraw z zakresu naruszenia stosunków wodnych.14) Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawach objętych zakresem czynności.15) Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:Wymagania w stosunku do kandydatów:1) wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie;b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) nieposzlakowana opinia;e) wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe; f) umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office.Wymagania dodatkowe:a) Znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce, z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawa Prawo wodne,b) umiejętności organizacyjne;c) umiejętność pracy pod presją czasu;d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych;e) predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, zdolność organizacji czasu pracy, samodzielność i efektywność działania, komunikatywność oraz dyspozycyjność.
Miejsce pracy:Czosnów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 500 do 7 500 PLN
Najnowsze komentarze