Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Wołomin
Numer: StPr/25/0204
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się/ pomoc/ nauka następujących czynności:-obsługa sekretariatu poprzez prawadzenie księgi korespondencji (rejestrowanie poczty przychodzącej i nadawanie numerów pismom wychodzącym - również w systemie IntraDok);-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji i kierowanie do odpowiednich komórek;-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz obsługa skrzynki mailowej sekretariatu;-archiwizowanie umów oraz innych dokumentów na sekretariacie;-sporządzanie zestawień, list, ogłoszeń i innych dokumentów wg wzoru;-pomoc przy obsłudze recepcji;-pomoc przy organizacji miejskich imprez sportowo-rekreacyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: z maturą
Uprawnienia: osoba odpowiedzialna
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
Uprawnienia: osoba dobrze zorganizowana
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wołomin
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Najnowsze komentarze