Pracownik biurowy

Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0437
OBOWIĄZKI:
Bezpośrednia obsługa cudzoziemców - rejestracja wniosków o udzielenie cudzoziemcom zezwolenia na pobyt i pracę w Polsce w systemach informatycznych służących do rejestracji wniosków w zakresie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, bezpośredni i telefoniczny kontakt z cudzoziemcami, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: hindi, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Znajomość aktów prawnych dotyczących legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, znajomość portali / systemów informatycznych służących do rejestracji wniosków w zakresie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce.Znajomość języka hindi wymagana z uwagi na bezpośrednią obsługę cudzoziemców (ob. Indii) w zakresie wsparcia procesu legalizacji ich pobytu w Polsce.

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant telefoniczny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ołtarzew

Więcej informacji

Koordynator projektów logistycznych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Zakroczym

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik biurowy w oddziale zarządzania kryzysowego

2025-05-28

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

mazowieckie / Warszawa

Zapoznanie się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi.Zapoznanie się z Regulaminem Pracy Mazowieckiego Urzędu...

Więcej informacji

Pracownik biurowy

2025-05-28

Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie

mazowieckie / Sochaczew

Program stażu Wymagania inne:

Więcej informacji