Pracownik ds. urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru 

Jednostka organizacyjna: Centrala Spółki
Stanowisko ds. urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru 
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IAT/96/01/25
Zakres obowiązków:
  • nadzorowanie eksploatacji urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru (dsat),
  • planowanie i monitorowanie jakości dostaw usług serwisowo-naprawczych oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi,
  • opracowywanie metod i zasad organizacji procesu utrzymania urządzeń dSAT oraz wymagań technicznych dotyczących ich eksploatacji,
  • wnioskowanie do planów inwestycyjnych zabudowy urządzeń dSAT oraz opiniowanie opracowań studialno-koncepcyjnych nowych systemów,
  • opracowywanie założeń dla systemów informatycznych w zakresie urządzeń dSAT, udział w przygotowaniu postępowań o zamówienie systemów informatycznych z udziałem w komisjach przetargowych,
  • badanie potrzeb, monitorowanie oraz analizowanie nowych rozwiązań technicznych w zakresie systemów dSAT,
  • współpraca z jednostkami badawczo-rozwojowymi.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne związane z transportem kolejowym, energetyka, informatyką,
  • 2 lata doświadczenia na stanowiskach związanych z ruchem kolejowym, utrzymaniem podzespołów technicznych w automatyce kolejowej lub energetyce lub telekomunikacji lub informatyce,

lub

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z ruchem kolejowym, utrzymaniem podzespołów technicznych w automatyce kolejowej lub energetyce lub telekomunikacji lub informatyce,

ponadto

  • wiedza zawodowa z zakresu utrzymania kolejowych komponentów technicznych i/lub prowadzenia ruchu kolejowego,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 6500 – 9000​ zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Technik - Demonstrator Maszyny AG

wczoraj

Agrihandler Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie maszyn do demonstracji / pokazu Demonstrowanie z obsługą techniczną maszyn u klienta, udzielanie informacji o...

Więcej informacji

Specjalista ds. Techniczno - Administracyjnych

wczoraj

ZPC Milanówek Sp. z o.o.

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Specyfikacja i zamawianie części zamiennych od dostawców zewnętrznych na zlecenie Działu Utrzymania Ruchu, w tym wyszukiwanie zamienników części...

Więcej informacji