Pracownik Działu Obsługi Klienta

Masz doświadczenie w branży FMCG?

Od samego początku działalność przedsiębiorstwa obejmuje przede wszystkim bezpośredni import, a także dystrybucję detaliczną i hurtową kaw ziarnistych oraz mielonych pochodzących z najlepszych, europejskich palarni.

Kogo szukamy?
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Komorów
Zadania:
  • Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień);
  • Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek);
  • Obsługa programu NAVIREO, platformy Shoper,Apilo,  serwisu Allegro oraz MS Allegro;
  • Tworzenie list zamówień do przygotowania na magazynie;
  • Sprawdzanie poprawności przygotowanych zamówień;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Wykonywanie zleconych zadań przez kierownika zmiany.
  • Obsługa sklepu stacjonarnego
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży;
  • Biegła obsługa komputera, w tym również dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Motywacja i zapał do pracy;
  • Komunikatywność i otwartość;
  • Doskonała umiejętność organizacji pracy pod presją czasu;
  • Zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • Zdolność koncentracji i podzielność uwagi;
  • Punktualność;
  • Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Tygodniowe szkolenie wstępne;
  • Pełne przygotowanie merytoryczne i praktyczne przez cały trzymiesięczny okres próbny;
  • Przyjazne warunki pracy;
  • Praca na pełen etat w systemie zmianowym.

W poniedziałki w godz. 8:00-18:00.

Od wtorku do środy w godz. pierwsza zmiana: 8:00-16:00 i druga zmiana: 10:00-18:00

Od czwartku do piątku w godz. pierwsza zmiana: 8:00 - 15:00 i druga zmiana: 11:00-18:00

  • Praca na umowę zlecenie;
  • Zdobycie doświadczenia;
  • Pracę w młodym zespole.
Aplikacja powinna zawierać klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))."

Administratorem przesłanych danych osobowych jest firma EwTrade Ewa Marzec z siedzibą w Pruszkowie, Al. Wojska Polskiego 32/24; 05-800 Pruszków.Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. technicznych

dzisiaj

Spółdzielnia Mieszkaniowa Mokotów

mazowieckie / Warszawa, ul. Balladyny 3c

Więcej informacji

Magister Farmacji

dzisiaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Wyszków

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji

2025-10-05

Candellux Lighting Sp. z o.o.

mazowieckie / Wołomin

Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

2025-09-17

Lacertis Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Udzielanie informacji na...

Więcej informacji