Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10435602, z dnia 2025-11-20

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa, Targówek

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Sprzątaczka w Ciastkarni

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Sokołów Podlaski, ul. Ząbkowska 15

Więcej informacji

Kierownik Działu Eksploatacji Tramwajów

dzisiaj

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

2025-12-09

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja,...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

2025-12-07

Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów...

Więcej informacji