poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik / Pracownica ds. archiwizacji
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
- Archiwizacja dokumentacji kategorii A
- Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum
- Porządkowanie i klasyfikacja akt
- Opisywanie akt zgodnie z wewnętrzną instrukcją
- Prawidłowe przekazanie akt do archiwum Spółki
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w obszarze archiwizacji dokumentów
- Wykształcenie średnie w zawodzie technik archiwista lub kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia lub mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu archiwistyki lub wyższe historyczne o specjalności archiwalnej
- Znajomości pakietu MS Office (Word, Excel)
- Umiejętności dobrej organizacji pracy, a dodatkowo dokładności, skrupulatności, dbałości o szczegóły
Co możemy Ci zaoferować?
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Najnowsze komentarze