Pracownik sekretariatu kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracownik sekretariatu kancelarii
Miejsce pracy: Pruszków
Numer: StPr/24/1418
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie dokumentów w SądzieDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce (pełen etat)GODZINY STAŻU: 9:00-17:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

niekaralność, umiejętność obsługi komputera (Word), komunikatywność, wysoka kultura osobista, praca pod presją czasu, odporność na stres, mile widziane wykształcenie prawnicze / administracyjne

Miejsce pracy:

Pruszków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik Referatu Spraw Osobowych w Wydziale Kadr i Płac

dzisiaj

Straż Miejska m.st. Warszawy

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Launch Manager

dzisiaj

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Sekretarz

wczoraj

Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Budynek: na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach...

Więcej informacji

Sekretarka

2024-12-02

Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

mazowieckie / Zielonka

1. Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż. oraz regulaminem pracy2. Nauka prowadzenia księgi korespondencji przychodzącej i wychodzącej3. Nauka...

Więcej informacji