Pracownik Sekretariatu

Kogo szukamy: Poszukujemy osoby do zespołu administracji w spółce doradztwa podatkowego, która szanuje pracę i jest gotowa do długotrwałej współpracy z nami.

 

Szukamy osoby na stanowisko:

Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura
  • Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku
  • Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji
  • Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami
  • Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze
  • Rejestrowanie faktur i prostych kosztów w systemie
  • Współpraca przy przygotowaniu wyjazdów służbowych
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacji codziennej
  • Umiejętność bezbłędnego pisania i dobrej organizacji pracy
  • Sprawna obsługa komputera i drukarki
  • Chęć nauki nowych zadań i otwartość na wskazówki
Oferujemy:
  • Stabilną formę zatrudnienia z przewidywalnym grafikiem
  • Stałe godziny pracy bez nadgodzin
  • Korzystne benefity pracownicze – opieka medyczna i zajęcia sportowe
  • Wsparcie przełożonych i przyjazną atmosferę
  • Ścieżkę rozwoju w obszarach administracyjnych lub finansowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

dzisiaj

OPTIMO Sp. z o.o.

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

dzisiaj

OPTIMO Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Sekretarz placówki oświatowej

2025-11-11

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa, centrum

Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen Prowadzenie korespondencji ze szkołami...

Więcej informacji

Sekretarka k/m

2025-11-10

MAGFIN MAGDALENA SMĘDZIK

mazowieckie / Warszawa

Zadania administracyjne i organizacyjne, takie jak:- zarządzanie korespondencją, - odbieranie telefonów, - organizacja spotkań i dbanie o przepływ...

Więcej informacji