Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzedu na zewnątrz oraz z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę merytoryczną i organizacyjną posiedzeń Komitetu do spraw Pożytku Publicznego (dalej: Komitet) oraz uczestniczy w nich.
- Rozsyła członkom Komitetu zaproszenia na posiedzenia wraz z projektem porządku obrad, zbiera uwagi do agendy, przekazuje projekty dokumentów rozpatrywanych i rozstrzyganych albo uzgadnianych przez Komitet oraz wszelkie dokumenty dotyczące prac nad tymi projektami.
- Sporządza projekt protokołu ustaleń po posiedzeniu Komitetu i przedkłada go przełożonym oraz Sekretarzowi Komitetu do akceptacji.
- Wykonuje zadania z zakresu obsługi merytorycznej oraz organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej Komitetu.
- Obsługuje organizacyjnie zespoły Komitetu.
- Wykonuje inne czynności zlecone przez Dyrektora Departamentu, Zastępców Dyrektora oraz Naczelnika Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi ciał dialogu obywatelskiego.
- Wiedza z zakresu: funkcjonowania organizacji i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce; przepisów prawa regulujących działalność organizacji społeczeństwa obywatelskiego w Polsce (ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie); zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze