Referent administracyjny-biuro ds. dostępności

Miejski Urząd Pracy w Płocku
Referent administracyjny-biuro ds. dostępności
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0308
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Obsługa administracyjna Biura ds. dostępności.2.Wsparcie w realizacji działań związanych z zapewnieniem dostępności na Uczelni.3.Udzielanie informacji i wsparcia studentom, doktorantom oraz pracownikom Uczelni w zakresie dostępności.4.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wsparcia dla studentów, doktorantów i pracowników ze szczególnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami.5.Monitorowanie zmian w przepisach prawa i dostosowywanie działań Biura do obowiązujących przepisów dotyczących dostępności, wdrażanie ich na Uczelni.6.Współpraca z innymi jednostkami Uczelni w celu eliminowania barier architektonicznych, komunikacyjno- informacyjnych i cyfrowych.7.Przygotowanie raportów, zestawień i sprawozdań związanych z działalnością Biura.8.Współpraca z organizacjami zewnętrznymi wspierającymi osoby ze szczególnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami.9.Współpraca z samorządem studenckim w zakresie dostępności.10.Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w formie tradycyjnej i elektronicznej.11.Wsparcie w opracowywaniu uczelnianych procedur i regulaminów związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami.12.Przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w codziennej pracy.13.Organizacja szkoleń, wydarzeń i działań promocyjnych dotyczących dostępności na Uczelni.14.Przygotowywanie wniosków przetargowych, zamówień (przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia, wyceny, zamówień, koordynowanie dostaw, opisywanie faktur).15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Biura ds. dostępności.16.Przygotowywanie i przekazywanie akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania:1)Wykształcenie - wyższe - magister2)Wymagana specjalność - nie dotyczy3)Doświadczenie zawodowe - praca na stanowisku administracyjnym lub pokrewnym4)Obowiązkowe uprawnienia - nie dotyczyUmiejętności zawodowe: Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office i urządzeń biurowychWymagania dodatkowe:Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i umiejętność pracy z osobami ze szczególnymi potrzebami.Zapraszamy do aplikowania osoby z niepełnosprawnościami. Uczelnia prowadzi politykę równych szans i wspiera zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami.

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Najnowsze oferty pracy:

Lekarz Dentysta

dzisiaj

Enel-Med

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Aparatowy urządzeń technologicznych

dzisiaj

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

mazowieckie / Warszawa, ul. Koszykowa 81

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy referent

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

mazowieckie / Legionowo

Cel stanowiska: obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie efektywnego przepływu informacji w wydzialeZadania podstawowe: 1) zapewnienie obsługi...

Więcej informacji

Referendarz

wczoraj

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,...

Więcej informacji