Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/23/2206
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiej Państwowej Straży Pożarnych w Siedlcach. Prowadzenie kalendarza spotkań. Organizacja spotkań, prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism bieżących, archiwizacja dokumentów, obsługa sekretariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja, zarządzanie
Uprawnienia: obsługa komputera z umiejętnością korzystania z Internetu


Wymagania inne:

łatwość nawiązywania kontaktu, wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy własnej i koordynacji powierzonych zadań. Znajomość pakietu Microsoft Office, umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem biurowym. Oferta skierowana do osób zainteresowanych pozyskaniem nowych umiejętności.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Najnowsze oferty pracy:

Koordynator Recepcji Biura

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Postępu 21C

Więcej informacji

Dyrektor Agencji

dzisiaj

Prudential Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

wczoraj

NORMA

mazowieckie / Warszawa

wykonywanie zadań powierzonych prawo jazdy załatwianie spraw w urzędach asystowanie przy spotkaniach dowożenie dokumentów do firm obsługa ogłoszeń oraz...

Więcej informacji

Sekretarka

2023-11-27

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Zapoznanie się z obiegiem dokumentów. Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, przesyłek wpływających i wysyłanych w dziennikach...

Więcej informacji