Specjalista ds. Administracji

Specjalista ds. Administracji
miejsce pracy: Warszawa, ul. Wałbrzyska 46
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • samodzielne przygotowywanie raportów, dokumentów i korespondencji w języku polskim i angielskim;
  • organizowanie oraz koordynowanie spotkań;
  • zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentacji;
  • gromadzenie i archiwizacja dokumentacji;
  • zarządzanie kalendarzem personelu medycznego.
Od kandydatów oczekujemy:
  • biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum C1, pozwalającą na swobodną komunikację biznesową – warunek konieczny;
  • min. rocznego doświadczenia na stanowisku administracyjnym w placówce medycznej;
  • doskonałej znajomości programów MS Office;
  • umiejętności komunikacyjnych: łatwość nawiązywania kontaktów, budowania relacji;
  • umiejętności organizacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie;
  • kompleksowe wdrożenie do pracy;
  • pracę w zespole zaangażowanych oraz przyjaznych osób;
  • realne możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur spółki;
  • dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa, bilety do kina, vouchery na zakupy.

Najnowsze oferty pracy:

Przedstawiciel Handlowy

wczoraj

Nu Air Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Growth Senior Specialist

wczoraj

ING Bank Śląski S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Operacyjnych

2023-12-01

Medicover sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Żelazna 51/53

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: wsparcie operacyjno-administracyjne dla klinik stomatologicznych ścisła współpraca z Kierownikami...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji

2023-12-01

Ośrodek Przetwarzania Informacji

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: współpraca z Wynajmującymi, Wykonawcami usług/dostaw podczas realizacji umów; wsparcie przy ewidencji środków trwałych i...

Więcej informacji