Specjalista ds. Administracji
miejsce pracy: Warszawa, ul. Wałbrzyska 46
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- samodzielne przygotowywanie raportów, dokumentów i korespondencji w języku polskim i angielskim;
- organizowanie oraz koordynowanie spotkań;
- zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentacji;
- gromadzenie i archiwizacja dokumentacji;
- zarządzanie kalendarzem personelu medycznego.
Od kandydatów oczekujemy:
- biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum C1, pozwalającą na swobodną komunikację biznesową – warunek konieczny;
- min. rocznego doświadczenia na stanowisku administracyjnym w placówce medycznej;
- doskonałej znajomości programów MS Office;
- umiejętności komunikacyjnych: łatwość nawiązywania kontaktów, budowania relacji;
- umiejętności organizacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie;
- kompleksowe wdrożenie do pracy;
- pracę w zespole zaangażowanych oraz przyjaznych osób;
- realne możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur spółki;
- dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa, bilety do kina, vouchery na zakupy.
Najnowsze komentarze