Specjalista ds. Komunikacji

GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
 
Specjalista ds. Komunikacji
Miejsce pracy: Błonie, k. Warszawy
Główne obowiązki:
  • Realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Organizacji;
  • Śledzenie i wsparcie projektów prowadzonych w Organizacji w zakresie komunikacji;
  • Wsparcie w Organizacji spotkań z Klientami np. targów, sponsoringu;
  • Koordynacja i nadzór nad cyklem wydawnictw firmowych;
  • Nadzór nad poprawnością procesów komunikacji w Organizacji;
  • Tworzenie i/lub redagowanie materiałów komunikacyjnych (posty, pisma, komunikaty, prezentacje);
  • Rozwój istniejących narzędzi komunikacji wewnętrznej
  • Realizacja zadań związanych ze społecznym zaangażowaniem Spółki;
  • Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnych;
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi przy realizacji projektów;
  • Dbałość o Employer Branding wewnętrzny i zewnętrzny;
  • Współpraca z członkami zespołu w bieżących projektach;
  • Współpraca z pozostałymi Działami w Firmie w zakresie wykonywanych zadań.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek komunikacja, marketing, public relations, dziennikarstwo;
  • Doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji w dziale marketingu;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisemną i ustną;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Power Point);
  • Wiedza z zakresu poprawności językowej oraz nowoczesnych technik i narzędzi komunikacji;
  • Komunikatywność oraz zdolność formułowania zwięzłych i zrozumiałych komunikatów (tzw. ”lekkie pióro”);
  • Znajomość social media;
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych;
  • Umiejętność pracy w zespole, przy jednoczesnej samodzielności w wykonywaniu zadań indywidualnych;
  • Praktyczna znajomość programów graficznych do obróbki materiałów graficznych i zdjęć;
Mile widziane:
  • Podstawowa znajomość narzędzia Google Analitics;
  • Znajomość Pardot (Account Engagement), Brevo.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik produkcji tworzyw sztucznych

dzisiaj

Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o.

mazowieckie / Wiskitki

Więcej informacji

Pracownik Serwisu Sprzątającego

dzisiaj

Dussmann Polska Sp.z o.o.

mazowieckie / Radom

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Office Menadżer

2024-10-11

Art Point sp. z o.o

mazowieckie / Warszawa, Żurawia 6/12

Opis stanowiska: aktywna współpraca z Klientami poprzez informowanie o naszych działaniach w socjał mediach prowadzenie interaktywnych informacji...

Więcej informacji

Specjalista

2024-10-08

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. 2....

Więcej informacji