PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista ds. kontraktowania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 063/24/DPU_SK/GS
Główne obowiązki:
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności:
- Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów;
- Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami;
- Udział w panelowym procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
- prowadzenie paneli ekspertów w ramach Komisji Oceny Projektów,
- ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
- weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
- bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
- Udział w przygotowywaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programów Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) oraz Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW);
- Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych;
- Przygotowywanie wyznaczonych umów z beneficjentami;
- Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań;
- Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie;
- Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów;
- Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów;
- Przygotowywanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań, w tym w różnych formach wystąpień publicznych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe (minimum licencjat);
- 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty);
- Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości;
- Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych);
- Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym;
- Dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- Gotowość do podróży służbowych;
- Gotowość do wystąpień publicznych.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie: ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub studia podyplomowe z ww. dziedzin;
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej: 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty);
- Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego;
- Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych;
- Znajomość zasad pomocy publicznej;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych;
- Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym;
- Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP);
- Znajomość systemu MS Excel na poziomie zaawansowanym;
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Najnowsze komentarze