Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Ogłoszenie numer: 10384635, z dnia 2025-10-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych
  • Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem
  • Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
  • Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
  • Znajomość Excela (tabela przestawna, funkcje wyszukiwania)
  • Umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie z wieloma zadaniami
  • Chęć do nauki i rozwoju w dynamicznym środowisku

Oferujemy

  • Umowę o pracę i komfort pracy w biurze w Warszawie (praca hybrydowa po okresie wdrożenia)
  • Program lunchowy, kawa, owoce i śniadania w biurze
  • Karta MultiSport oraz dofinansowanie do aktywności sportowych
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych i edukacji
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do żłobka, przedszkola oraz dodatkowy urlop na wolontariat
  • Szkolenia rozwojowe i dostęp do platformy samorozwoju
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Mechanik Obsługi Warsztatowej Kół i Hamulców - Lakiernik

dzisiaj

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów biznesowych w trybie kolejkowym oraz wsparcie operacyjne ich spraw Aktualizacja danych w systemach i monitorowanie poprawności informacji...

Więcej informacji

Doradca Klienta Biznesowego Orange

2025-10-24

OPTIMO Sp. z o.o.

mazowieckie / Płock

Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert...

Więcej informacji