Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów.
- Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji.
- Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi.
- Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru.
- Wykonywanie pomiarów u naszych klientów.
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
Wymagania
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Poszukujemy osób z pełnym zaangażowaniem w powierzone zadania.
- Ogromnym atutem będzie Twoja umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie, który pozwoli Ci swobodnie poruszać się w międzynarodowym otoczeniu.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B to dla Ciebie nie tylko dokument, ale dowód gotowości do elastycznego poruszania się w terenie.
Oferujemy
- Wynagrodzenie, które nie tylko odzwierciedla Twoje umiejętności, ale także motywuje do osiągania coraz to nowych celów. Bez względu na etap kariery, doceniamy Twój wkład.
- Dofinansowanie do benefitów; karta MultiSport oraz pakiet Medicover.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach sprzedażowych Firmy.
- Pełne i konkretnie zdefiniowane wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonej kadry managerskiej.
- Branża, w której działa nasza firma, jest jedną z niewielu, której nie dotyka kryzys. Oferujemy współpracę na lata w jedynym obszarze, który nigdy nie zaznał trudność.
Najnowsze komentarze