Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski

Ogłoszenie numer: 10317608, z dnia 2025-10-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim
  • Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą
  • Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2)
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Motywacja, entuzjazm i umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne

Oferujemy

  • Podstawową wypłatę plus system bonusów
  • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, bony okolicznościowe, program poleceń pracowniczych
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover
  • Kartę Multisport i program wspierający zdrowy styl życia
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pracownik Ochrony - obiekt handlowy

dzisiaj

Securitas Polska

mazowieckie / Warszawa, Praga-Północ

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

dzisiaj

Medicover Stomatologia

mazowieckie / Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 43B

Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z pacjentami z istniejącej bazy – umawianie wizyt oraz przedstawianie usług stomatologicznych, Przedstawianie...

Więcej informacji

Konsultant telefoniczny

2025-10-19

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ołtarzew

Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe. Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta....

Więcej informacji