Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
  • Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
  • Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
  • Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Znajomość obsługi systemów CRM.
  • Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy:
  • Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
  • Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
  • Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
  • Globalne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Magazynier - magazyn części

dzisiaj

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Więcej informacji

Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji

dzisiaj

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)

dzisiaj

Grupa Inter Cars

mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny

Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego...

Więcej informacji

Customer Advisor with Swedish

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa, Wola

Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00....

Więcej informacji