Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Nasze wymagania:
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
  • Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy.
  • Pakiet atrakcyjnych benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, język angielski.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. Sourcingu

wczoraj

PwC

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Sekretarka

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca Klienta w branży sportowej

wczoraj

Contact Center Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie; świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym; elastyczny czas pracy - grafik...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

wczoraj

Benefit Systems SA

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę...

Więcej informacji