Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Nasze wymagania:
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
  • Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy.
  • Pakiet atrakcyjnych benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, język angielski.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Technik Farmaceutyczny

dzisiaj

Cosmedica

mazowieckie / Warszawa, al. Wilanowska 89

Więcej informacji

Technik Farmaceutyczny

dzisiaj

Cosmedica

mazowieckie / Warszawa, al. Rzeczypospolitej 1

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

dzisiaj

AYALA S.A.

mazowieckie / Piaseczno, Julianowska 59A

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP;...

Więcej informacji

Pracownik obsługi sauny

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku

mazowieckie / Grabowiec (pow. lipski, gm. Rzeczniów), Grabówiec

koordynowanie codziennej pracy, nadzór nad obiektem, sporzadzanie dokumentacji związanej z prowadzeniem sauny, dbanie o porzadek w saunie oraz wokół sauny...

Więcej informacji