Specjalista ds. obsługi klienta

NUAIR Polska , firma Grupy FNA -lider w produkcji i sprzedaży kompresorów tłokowych, akcesoriów pneumatycznych oraz wiodący dystrybutor elektronarzędzi , generatorów i maszyn wraz z dalszym rozwojem poszukuje do centrali firmy w Warszawie kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Ul. Szyszkowa 20A
Zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji,
  • Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia,
  • Obsługa zapytań ofertowych od klienta i opracowywanie ofert handlowych przy współpracy z działem sprzedaży,
  • Dysponowanie stanem magazynowym,
  • Aktywna współpraca z zespołem,
  • Udzielanie koniecznych informacji,
  • Prowadzenie dokumentacji handlowej.
Wymagania:
  • Znajomość obsługi MS Office,
  • Podstawowa znajomość angielskiego,
  • Systematyczność i staranność,
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność,
  • Entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy i Klienta,
  • Dobra organizacji pracy i ustalania priorytetów,
  • Umiejętności analityczne, dokładność,
  • Zaangażowania oraz rzetelności.
Co oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Stałe godziny pracy,
  • Nieduży i zgrany zespół,
  • Dobra atmosferę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Najnowsze oferty pracy:

Technik kontroli jakości produkcji odzieży

dzisiaj

Caterina

mazowieckie /

Więcej informacji

Serwisant Działu Reklamacji

dzisiaj

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

dzisiaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

mazowieckie / Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i...

Więcej informacji