Specjalista ds. obsługi reklamacji

Ogłoszenie numer: 10006594, z dnia 2025-07-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie.
  • Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych.
  • Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych.
  • Koordynacja działań z innymi jednostkami w firmie związanych z procesami reklamacyjnymi.
  • Stosowanie przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów związanych z obsługą reklamacji.
  • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znajomość MS Word i Excel w codziennej pracy.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. poziom A2).
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
  • Zdolność do współpracy i pracy zespołowej.
  • Chęć nauki i rozwoju zawodowego.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), pełny etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku.
  • Wsparcie opiekuna przez pierwsze trzy miesiące pracy.
  • Atrakcyjne warunki skorzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych.
  • Preferencyjne warunki pożyczek oraz pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.
  • Możliwość zakupu karty Multisport i dostęp do zniżek u partnerów biznesowych.
  • Udział w grupach sportowych organizowanych przez firmę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Agent Nieruchomości

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Agent Nieruchomości

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Siedlce

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik Działu Reklamacji

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Wołomin

Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana,...

Więcej informacji

Pracownik Działu Reklamacji

2025-07-25

Candellux Lighting Sp. z o.o.

mazowieckie / Wołomin

Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i...

Więcej informacji