Specjalista ds. Sprzedaży - B2B (Mierniki telekomunikacyjne)

Ogłoszenie numer: 9403912, z dnia 2024-12-24

Interlab Sp. z o.o.

INTERLAB Sp. z o.o. to firma w 100% z polskim kapitałem o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań pomiarowych. Od ponad 30 lat dostarczamy telekomunikacyjne urządzenia pomiarowe, urządzenia laboratoryjne oraz specjalistyczne systemy czujnikowe. 

Specjalista ds. Sprzedaży - B2B (Mierniki telekomunikacyjne)

Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów

 

Opis stanowiska

Kogo szukamy?
Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi i doświadczeniem w handlu B2B, potrafiących łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadających zmysł techniczny. Osób, nie bojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, determinację do realizacji założeń i osiągania celów sprzedażowych.

Co będzie należało do twoich zadań?
  • Obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie wycen, ofert i materiałów informacyjnych
  • Przeprowadzanie prezentacji produktowych (często w siedzibie klienta) oraz prowadzenie szkoleń po sprzedażowych
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowych i specyfikacji technicznych
  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, prezentacje rozwiązań technologicznych oraz ich możliwych zastosowań
  • Udział w branżowych konferencjach oraz prezentacjach produktowych na terenie całej polski
  • Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
Jakimi produktami będziesz się zajmować?


W naszej firmie będziesz odpowiadać za rozwój sprzedaży w dziale polowych urządzeń pomiarowych i spawarek światłowodowych. Twoje obowiązki będą obejmować obsługę i rozwój oferty produktów, takich jak:

  • Urządzenia do pomiaru i certyfikacji sieci LAN firmy AEM (Singapur) – lidera na rynku certyfikatorów okablowania strukturalnego
  • Urządzenia OTDR do pomiaru sieci światłowodowych marki Yokogawa (Japonia) oraz AFL (USA)
  • Spawarki światłowodowe marki FITEL (Japonia) oraz FiberFox (Korea)

Wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku handlowym (mile widziany handel specjalistyczny, B2B)
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność aktywnego pozyskiwania kontaktów handlowych oraz odkrywania potrzeb potencjalnych klientów – mile widziana znajomość narzędzi do prospectingu
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych i zdolności retoryczne
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Zmysł techniczny i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Otwartość na nowe technologie
  • Punktualność, rzetelność i kreatywność
  • Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętność efektywnego poszukiwania informacji online
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych
  • Znajomość rynku IT, zagadnień związanych z telekomunikacją, okablowaniem miedzianym i światłowodowym będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

Co jeszcze oferujemy?
  • Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy i umiejętności
  • Udział w branżowych konferencjach i szkoleniach
  • Współpracę z doświadczonymi pracownikami, którzy będą koordynować wdrożenie nowego pracownika oraz bezpośredni kontakt z zarządem firmy
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, Office 365, Pipedrive CRM
  • Benefity pracownicze: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
  • Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z osobami z zarządu firmy, otwartej na inicjatywę pracowników
  • Możliwość pracy zdalnej okazjonalnej w wymiarze 24 dni w roku
Jak wygląda wynagrodzenie?


Jesteśmy otwarci na formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę lub kontraktu B2B w zależności od preferencji. System wynagrodzenia składa się z 2 elementów:

  • Podstawa – pensja podstawowa uzależniona jest od umiejętności oraz doświadczenia
  • Premia sprzedażowa – jest to premia uzależniona od wartości zamkniętych sprzedaży. Premia jest wyliczana w prosty sposób jako % od wartości netto na fakturze dla klienta końcowego wystawionej w danym miesiącu. Nie ma żadnego maksymalnego progu prowizji. Premia wypłacana miesięcznie
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
  • I etap – wstępna rozmowa telefoniczna
  • II etap – rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie spółki
  • III etap – zadanie weryfikujące zdolności prezentacyjne
Jak będzie przebiegało wdrożenie?


Podstawowy okres wdrożenia pracownika w zależności od indywidualnych predyspozycji i doświadczenia trwa od 1 do 3 miesięcy i składa się z następujących etapów:

  • Szkolenia produktowe, których celem jest zapoznanie się z oferowanymi urządzeniami, analiza rynku i dostępnych rozwiązań konkurencyjnych
  • Szkolenia technologiczne, pozwalające na uzyskanie niezbędnej wiedzy z zakresu technologii pomiarowych
  • Poznanie narzędzi oraz systemów informatycznych używanych w procesie sprzedaży
  • Zapoznanie się z procedurami sprzedażowymi oraz procedurami realizacji zamówień
  • Uczestnictwo w prezentacjach handlowych oraz szkoleniach produktowych prowadzonych przez doświadczonych pracowników działu handlowego
  • Stopniowe przejmowanie do obsługi zapytań ofertowych oraz prowadzenie cyklu sprzedaży przy wsparciu doświadczonych pracowników działu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Drukarz

wczoraj

ManpowerGroup

mazowieckie / Rudno (pow. otwocki, gm. Kołbiel), Rudno

Więcej informacji

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

wczoraj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Sales Executive Air&Ocean

wczoraj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

WHAT ARE YOU GOING TO DO? Professional selling and care of new and existing customers of our Air & Ocean department Strategically develop the business by...

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Dziale Części Maszyn Budowlanych

2024-12-25

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11

Zadania na stanowisku: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży części Tworzenie ofert na części i usługi Zarządzanie...

Więcej informacji