Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Ogłoszenie numer: 10051333, z dnia 2025-07-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
  • Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta
  • Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1–C2)
  • Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i znajomość podstaw obsługi komputerów
  • Wysoka kultura osobista i chęć niesienia pomocy
  • Gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Warszawie
  • Motywacja do nauki i rozwoju – oferujemy pełne szkolenie wdrożeniowe

Oferujemy

  • Możliwość awansu – większość managerów zaczynała od obsługi klienta
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dodatki: „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, prezenty świąteczne dla dzieci
  • Programy prozdrowotne i dostęp do szkoleń rozwojowych
  • Pracę w przyjaznym zespole z realną szansą na rozwój kariery
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Magister Farmacji

dzisiaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Wyszków

Więcej informacji

Lekarz Neurolog

dzisiaj

MEDIKAR

mazowieckie / Warszawa, ul. Sielecka 22

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Vetlab Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do...

Więcej informacji

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by...

Więcej informacji