Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Ogłoszenie numer: 10051333, z dnia 2025-07-20

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
  • Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta
  • Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1–C2)
  • Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i znajomość podstaw obsługi komputerów
  • Wysoka kultura osobista i chęć niesienia pomocy
  • Gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Warszawie
  • Motywacja do nauki i rozwoju – oferujemy pełne szkolenie wdrożeniowe

Oferujemy

  • Możliwość awansu – większość managerów zaczynała od obsługi klienta
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dodatki: „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, prezenty świąteczne dla dzieci
  • Programy prozdrowotne i dostęp do szkoleń rozwojowych
  • Pracę w przyjaznym zespole z realną szansą na rozwój kariery
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Marketingu

wczoraj

Kreatywna Banda

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

Więcej informacji

Magazynier

wczoraj

Caterina

mazowieckie / Legionowo

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

wczoraj

Benefit Systems SA

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług...

Więcej informacji