Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157761
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób
z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®.
Zakres zadań
- Organizuje kampanie i akcje informacyjne oraz przygotowuje materiały niezbędne do ich przeprowadzenia.
- Opracowuje materiały promocyjne i informacyjne dotyczące działań Ministerstwa. Współuczestniczy w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnej Ministerstwa.
- Przygotowuje briefy, prezentacje i rekomendacje dla kierownictwa w zakresie komunikacji i promocji.
- Koordynuje działania promocyjne z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz jednostkami podległymi.
- Współpracuje z instytucjami zewnętrznymi i partnerami przy realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych. Uczestniczy w tworzeniu publikacji, raportów i materiałów wspierających realizację polityk publicznych.
- Gromadzi informacje, prowadzi lub zleca badania umożliwiające komunikowanie działań Ministerstwa oraz sprawuje nadzór nad spójnością komunikacji Ministerstwa w kanałach wewnętrznych i zewnętrznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w public relations lub w komunikacji społecznej lub w mediach
lub prowadzeniu kampanii promocyjnych/informacyjnych/społecznych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz zadań Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- wiedza z zakresu marketingu i public relations
- znajomość ustawy Prawo prasowe
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność przygotowywania i redagowania informacji
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- umiejętność współpracy
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Najnowsze komentarze